2014. október 15., szerda

Rendezvények

Igencsak eltűntem mostanában, (sajnos) a szakdolgozatírás lassú folyamat, sok időt igényel... :) Azért közben sem tétlenkedek. Múlt szombaton ellátogattam a Furfangfesztre Székesfehérváron  ("a fehérvári kreatívok napja") (őszintén szólva, a város méretéhez és a beharangozáshoz képest elég kis "fesztiválra" sikeredett...), most szombaton pedig Bázakerettyén, a Muramenti Foltboszorkák kiállításán és közös varrásán vettem részt (anya révén, mint kisegítő személyzet :) ). Életem első tombolanyereményét itt nyertem, ami egy csodaszép mézeskalács-összeállítás, nagyon örültem neki :) Aztán közben már készülök a karácsonyra is, mert decemberben a záróvizsgára készülés lesz aktuális... szóval nekiálltam szaloncukrokat varrni, most tartok 42 darabnál.
S közben megjelent nagynéném első könyve, Quillingvirágok és díszek címmel, a Színes ötletek sorozatban. Munkái itt is megtekinthetők! Érdemes megnézni :)

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése