2015. február 15., vasárnap

Kekszes-pudingos-gyümölcsös sütemény

Egy korábbi 'sütimet' fejlesztettem tovább. Mutatós, és bárki által elkészíthető! :)

Kekszes-pudingos-gyümölcsös

Hozzávalók:
háztartási keksz
A pudingos réteghez:
2 cs vanília ízű pudingpor
8 dl tej
ízlés szerint cukor (én mindig 4 ek cukrot teszek 1 cs pudinghoz, így most 8 ek cukorral készítettem)
vaníliarúd kikapart belseje, ízlés szerint (elhagyható)
A gyümölcsös réteghez:
4 ek cukor
2 alma
2/3 üveg magozott megy (7,2 dl-es) + a leve
2 cs vanília ízű pudingpor

Elkészítés:
Először is folpackkal kibélelek egy tepsit, majd szépen kirakom az alját egy réteg keksszel. A szokásos módon elkészítem a pudingot, s ráöntöm a kekszre, s megrázogatjuk, hogy egyenletesen terüljön el a tepsiben. Majd cukorszirupot készítek: 3,5 dl vízhez adom a meggy lecsöpögtetett levét és a 4 ek cukrot. Közben meghámozom, és apróra vágom az almát. Ha felforrt a cukorszirup, beleteszem az almát és a meggyet. Közben a pudingport elkeverem 2 dl vízzel, majd ha már a forr a 'gyümölcs', ráöntöm, sűrűn keverem, s ha már újra forr, kész is, s önthetem a pudingra. A tetejét kirakom keksszel, majd folpackkal lezárom', s egy éjszakán át hagyjuk pihenni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése